Tiada Privasi Sudah~~

Bagi korang, mengapakah korang membuat blog?? mesti banyak sebab kan..macam ika, blog tempat ika membebel tak kisah lah pasal apa janji hati ika happy..bak kata seorang kawan ika..blog ika umpama jantung ke3 ika...jantung pertama jantung ika, jantung ke2 lak jantung Mr AR...hahahaha..pandai je kan..review blog ika..terima kasih kepada beliau...

tapi sekarang nier ika da rasa tiada privasi sudah..MENGAPAKAH ?? 
blog ika sekarang nie ade yang di tinjau oleh mereka yang tak puas hati kot dgn ika...even facebook ika jugak begitu...rasa macam dah femes pun ade gak...kalau singgah blog ika setakat nak maki, perli baik tak payah...buat tambah dosa jer...ika memang mengaku bukan budak baik..ika tak bajet baik pun langsung..kalau yang kenal rapat dengan ika tahulah ika macam mana...

memang akui ade hari tu yang ika mengamuk habis ika luahkan kat blog ika..blog ika terserah la nak buat ape...tapi terpaksa ika deletekan atas sebab tertentu..bukan sebab kena maki ke ape tapi demi kawan ika...

8 comments:

Marina said...

Biasela dik...kiter tak boleh memuaskan hati semua orang..kan?

azezz alisah said...

perenggan pertame tuh.. kau mengate aku ker ?????
ngee~~~~
sape yg dok maki2 kaw tuh ????

ika said...

MARINA : BTOL UH KAK..:)

ika said...

azezz : ne ade ngte..puji kau uh..

ade la manusia uh..

pRiNCe said...

blog prince untuk perkongsian..:)

ika said...

prince : okep !!

Mark Ju Otai said...

please follow my blog yerp..(^_^)

ika said...

okep..