Kalau kau dah ade awek kau still nak berkawan baik tak dgn aku ???

berdasarkan tajuk entry ika nier..bila ika tanya kat kawan baik ika macam tu kan..dia jawab....

"hahahaha, gini ea, kawan baik still kawan baik. teman tu kita tak tak tahu sejauh mana akan jadi teman..jadi bagi aku, kawan baik lebih utama dari teman..tapi kalau dah beristeri...isteri lah yang harus di utamakan.. "



wah..lepas dapat jawapan cam tu, ika seperti tersedar..KAWAN BAIK TETAP AKAN JADI KAWAN BAIK SAMPAI BILA-BILA...mungkin akan ada yang tak puas hati  dgn persahabatan itu lebih-lebih lagi kaum perempuan ni emosi terlebih sikit kan..so, maybe inilah risiko yg kena di ambil bila berkawan baik dgn berlainan jantina dari kita.ika memang lebih selesa berkawan dgn lelaki kot..hahaha..sebab ika nie agak brutal..kalau belah kapel nie nak cakap ika nak rampas boyfriend dorang,sangat kelakar..very funny !!! Mr AR ika tu nak campak kat mana..sekurangnya dia tahu ika berkawan dgn siapa..and dia tak pernah kongkong pun ika mahu berkawan dgn siapa...

yang penting pandailah jaga batas dalam berkawan..tak kan bila dah kapel, kawan nak dilupakan sedangkan selama nie kawan baiklah yg berada di sisi kita tak kira susah dan senang..


6 comments:

Khairi Fakhri said...

setuju! kawan yg baik tetap akan jadi kawan baik sampai bila2 :)

Dayana Z said...

betul2 :) kte kne pandai la bezakan hehe..

merahitujambu said...

bukan mudah..kalau awek dia ok xpe..kalau awek dia x ok??

cik ika said...

keyri : thx,,heheh

cik ika said...

dayaa : setuju !!

cik ika said...

merahitujambu : wat derk je la..spe soh cmburu buta sgt.,hehhehe