SAYA DOKTOR CINTA ?? !!

ada orang bilang ika DOKTOR CINTA..tergelak jugak ika...apalah sangat ika nie..kadang-kadang masalah ika sendiri terkial-kial nak setle..tapi ika hargai sangat akan kata-katanya...terharu pun ade jugak..cewah..yelah nak minta pendapat ika...


tapi ika takut ada yang salah anggap ika nie nak jaga tepi kain orang lak, terlebih jadi kawan prihatin...so, now ika lebih berhati-hati bila berkata-kata nie..takut ada yang terasa pulak...ika minta pendapat seorang sahabat baik ika, di mana ika dah anggap seperti abang ika jugak..almaklumlah ika nie tak matang lagi, perlukan bimbingan lagi...

" lepas nie daq ika tak mahu lah ambik tahu lagi pasal orang lain..nak buat hal sendiri je lah.." 


"huhu..erm...cam ni, perjalanan itu bercabang dua. satu cabang biarkan dia selesaikan sendiri, kita hanya just tempat dia berkongsi masalah je..kita dengar sambil bagi nasihat.. lagi satu kita dengar sambil bagi nasihat dan harapan yang kita boleh tolong dia selesaikan masalah dia.." katanya..

hehe..bagi ika segala nasihat dia ika hargai juga...so, thanks kepada mereka yang sudi berkongsi masalah dengan ika..dan thanks juga kepada sahabat baik ika merangkap abang ika jugak yang tak letih-letih melayan soalan remeh-temeh ika...

p/s : ika dah resign jadi matchmaker a.aka. CUPID !!!

3 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

huhu,nasihat itu bagus kan..

ika said...

betol2

GincoMerahJambu said...

ika bagi nasihat pd kawan-kawan yang memerlukan je..ok?