Boyfriend korang ada SKANDAL bila......

Nak tahu tak boyfriend korang ada skandal????
jeng..jeng..jeng..



  • Dia bagi hadiah yg jelas dan nyata, terang lagi bersuluh tertulis nama yg sah...sah bukan nama korang...
  • Kadang-kadang dia tersalah panggil nama perempuan lain. Bukan sekali dua, tapi dah banyak kali dah. Bila korang tanya siapa dia jawab itu nama kucing jiran dia.
  • Tak kisah langsung kalau korang merajuk ke ape ke tak de maknenye dia nak pujuk.. Silap gaya korang terpaksa pujuk rujuk balik..
  • Bila bercakap pasal kelebihan yg dibagi Tuhan iaitu dibagi berbini empat pandai pulak..tapi bab amal ibadah...hancussss!!!
  • Dia selalu mengelak bila bercakap pasal perkahwinan.. Katanya belum bersedia dan sebagainya.. Walha tengok gaya lebih dari berkemampuan sudah...

heheheh..so,ada kena tak kat batang hidung korang?? kalau ada yg terkena tu....

BEWARE FROM NOW...

p/s : relax sudah okey...ika pun dah berhenti kerja ni..so sekarang mahu goyang kaki...tak sabar nak balik u !!

12 comments:

Fendy said...

huhu...mcm 2 rupenya kalo nk detect...huhu...good perkongsian...

ika said...

heheheh..mybe lar..:)

apik pehe said...

huhu..taknak la tau..hehe..ika..bile nk belanja apik nyer kat KL?

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

pelbagai cara boleh buat tau dear..

ika said...

apik : kena tau gak..hehehhe..

p/s : blnje?? amboi...

ika said...

kak nuyui : heheheh...uh juz pdpt ika je

cik pha said...

hahhaha macam2 laaa bila dah syg cemburu tu wujud hhehe



p/s:samat pulang hehehe

ct N honey said...

bolehpakai utk hubby jugak kat?

ika said...

cik pha : ngee~~ tau ta pe..

ika said...

ct N honey : heheheh..ley kot

nelly said...

nasib baik tak ada lagi tanda2 tuh ! haha

ika said...

nelly : suka lak ea..