Ika Peminat PINK kot..

Bila orang tanya warna kegemaran ika, ika akan cakap maybe hitam, putih, ungu.. tapi tak terlintas pun nak cakap warna pink... bagi ika , warna pink ni GURLY sangat..ika pulak jenis yg brutal kot..yg kenal ika tahulah camne ika...tapi jgn terkejut kalau tgk barang-barang ika..kebanyakkannye berwarna PINK..



tarra !!!
external, beg ,headphone, katil, even mouse and bantal bucuk pun warna pink..hahaha...
ika pun tak tahu kenapa kalau pilih barang mest tangan gatai ambik warna pink...tengok, BLOG ika pun warna pink gak kan..so memang confirm lar ni ika peminat pink...bagi ika pink tu comel...cam ika kot..hahaha...gurau saje...
kalau boleh nak gak laptop warne pink !!




warna merah jambu melambangkan romantik, feminin, warna ini mempunyai sifat mendorong ke arah kepasrahan, penyerahan, kesempurnaan, keayuan dan kesantunan...



p/ s: ika cam tu kot..


22 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

kaka suka pink juge..

noorul aisikin said...

kesantunan tu aku pelik sikit.ekeke hahaaha :p

Eisha said...

pink nie wrne shaaaaa....hehehhe

Liling said...

OMG ! bantal kita sama !

entry terbaru :

http://lovelynemo.blogspot.com/2011/09/tutorial-buat-aplikasi-sendiri.html

nelly said...

nelly tak minat pink ~
=.=

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

minat pink jugekk!


salam singgah!

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬
♫♪ GOOD MORNING ♫♪
▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬

*happy blogging*

╔══╗
╚╗╔╝
╔╝(¯`v´¯)
╚══`.¸.BLOGGING

From ♥ weiyda!

ika said...

kaka nuyu : sme la..hehhe

ika said...

kaka nuyu : sme la..hehhe

ika said...

ekin : shhz...diam2 suda..heheh

ika said...

eisha : i noe...wee~~

ika said...

liling : tiru je aw..:P

ika said...

nely : bwu nk ajak jd geng..heheh

ika said...

weyda : kita geng !!

Cik Azizah said...

akak suka pink jugak! sweetnya pink kan darling....

ika said...

cik azizah : sweet !! wee~~

Myza Sam said...

hidup pink ! HAHA

ika said...

hidup pink !!!

CTK said...

wah...banyak gilew pink..maknenyer suka pink la tuh...hehehe


http://khayalan27.blogspot.com/

apik pehe said...

hehe..suke sangat dia kaler pink

apik pehe said...

hehe..suke sangat dia kaler pink

ika said...

CTK : heheh.taw ta pe..

ika said...

apik : hahahha...pink itu comel..