dapat hadiah vs ranking blog di MALAYSIA..

tahun lepas ika dapat teddy bear dr Mr AR..tahun nie ika dapat wallet dr dia..and ika bagi belt utk dia..disebabkan masing-masing tak tahu nak bagi ape,maka tahun nie kitorang pakat tunjuk je hadiah yg dimahukan..kalau ikut hati mahu saje minta banyak-banyak tapi hati ini tak kesampaian..(bajet awek baik nie)

tahun lepas teddybear,tahun ni wallet pulak..   


kalau korang perasan, blog ika pun dah berubah wajah kan..simple but comel.thanx to aishah sebab dia yg tolong cantikkan blog ika..so kire hadiah jugak lar..and header ika pun dihadiahkan oleh adik Mr AR..


so, korang bila nak bagi ika pulak? hehehe..


kejap !!!

ika nak tunjuk something nie..



alhamdulillah..belog cikai ika dirangking yg ke 15,1719 dr berjuta belog yg ade di MALAYSIA..

*terharu korang...


nak cek blog korang rangking berapa klik nie -> http://bizinformation.com.my/

7 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

besh hadiah ea..heheh..

comel ar bear tu!

RinsyaRyc said...

ohoo.. tahniah.. InsyaAllah makin naik nanti. ^___^

Pendamba Mawar said...

haha best la dia

Nizam Ijam said...

nak jgk..hu2

Qaseh Puteri said...

haha..slmt mnikmati adiah yek..btw bile tgk blik siyes comel la blog ni..

widiea azira said...

blog sy ranking 1 dunia...hakhakahaka x lawak ke??

adeh!!!

ILA HonEyBuNNy said...

ila ada cek blog ila ritu...ehheheheh