indahnye kalau duit turun dari langit....

Alangkah indahnye bila duit turun dari langit kan,kan,kan...serius now ika mengharap duit turun dari langit...


memandangkan esok ika balik BANTING , jumpalah Mr AR sekejap kat kuantan sebab dia cuti raya nie tak bali BANTING..baliklah ika sornang-sorang..
yelah,tadi dok saje-saje buang masa pergi usha laptop kat belakang MEGAMALL KUANTAN dgn Mr AR, memang tergugat imannye bila tengok laptop kat situ..ika berkenan sangat dgn laptop ASUS nier..


dengar akak,abang kat kedai tu bagi penerangan memang tentang laptop ni memang buat ika tergugat lar..harganye pulak RM1299 rasenye..(lupa pulak),and warantinye 2 tahun beb..laptop acer ika dulu setahun je warantinye..so,now ika memang jadi ANTI ACER .lar.kesian kat abang akak kedai tu lah,penat membebel tapi ika tak beli pun..bukan tak mahu beli.tetapi alangkah indahye kalau duit turun dari langit masa tu...akak tu cakap,harga laptop semakin naik..korang,betul ke? kalau betul, ika nak beli laptop tu cepat-cepat lar..tapi, mana nak cilok duit ea..jom,rompak budak-budak kecik jom..

p/s: bercuti selama seminggu..rindukan ika taw !!

15 comments:

RinsyaRyc said...

asus memng thn mother board dia berbanding lappy jnama lain~ hehe

Pendamba Mawar said...

xyakin dengan harga lappy mkin naik.:) sebb byk pilihan.jd harga akn mnurun

cik ika said...

huu.sedih2..sal motherboard la lptop ika rosak..

cik ika said...

PM : uh a yg ika pewlik uh``~

Qaseh Puteri said...

hai awk yg dtg blog kt..blog awk ni pun da cntik..klu nk di editkan bleh mesej kite kat fb
http://www.facebook.com/aishah.mynur
nnt kt decide kat citu k..

robowtasmara said...

pasal harga tu xyah risau, mesti turun punya lah, kalau makin naik makin tak laku jadinye, banyak model baru ^^

singgah entry terbaru saye, hehe
http://robowtasmara.blogspot.com/2011/11/title-here-please.html

ILA HonEyBuNNy said...

betul tu ika..kalau la duit turun dr langit..macam2 neh ila nak beli...ehhehhe

take care dear....miss u jugak2..ehhehe

cik ika said...

qaseh : ok deaar..

cik ika said...

robotsmara : oh dear..terima kasih..

cik ika said...

ila : miss u too..ngeh3

cik wanie Lovela (CWL) said...

slmt bcuti hehe

fiQ'Ra said...

hehe, ika mmg nk beli lptop kan... beli la kalau minat.. best tak asus eh? hehehehe

MerLe said...

indah beno~

bloghok said...

wachaaaaaaa

nuyui a.k.a miss YUI said...

kalau duti turun gtu,ramai xbk keje..

keje tadah tgn dari langit aje..guug