Aku hanya manusia biasa...

Aku manusia biasa..
ada rasa suka, ada rasa duka..
ada rasa gembira, ada rasa sedih..
ada rasa marah, ada rasa cemburu..
ada rasa sakit hati, ada rasa teruja..

Aku manusia biasa..
yang tak kan terlepas dari melakukan kesilapan dan kekhilafan..
yang pernah buat orang geram, benci, sakit hati dengan aku..
yang pernah buat orang gembira, bahagia, selamat di sisi ku..

Aku manusia biasa..
punya kehidupan sendirian..
tapi bukan semua mahu mengerti dan memahami perasaan ini..
bila terluka, meninggalkan parut yg susah nak diubati..

Aku manusia biasa..
aku manusia yang pengecut.
aku memang suka melarikan diri dari masalah..
aku akan menangis sembunyi agar mereka tidak mengetahui


mungkin lepas ni aku akan mendiamkan diri.itu yang lebih baik bagi semua orang..mereka tidak mengerti perasaan ini..

maaf atas kekhilafan aku selama ini..
aku jugak manusia biasa..


motif gambar kucing?!

kerdit :

21 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

akk juga..maaf ea..

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Akak jugak manusia biasa ... ^^v

cIk JanNah said...

nobodys perfect. jannah pon sama. :)

teha said...

kite semua manusia biasa.. selalu buat silap.. ape pon , sori kalu kite ade buat slh ape2 kt awk :)

msredcheesecake said...

Yg penting belajar dr kesilapan dn jgn ulang kesilapan yg serupa....

Sarah Mohd Saleh said...

yeaaa kte pon manusia biasa,heee

nurul diana said...

kite semua mnusia biasa :)

Bulan Syurga Firdausi said...

yup sangat3 betul...suke entry ni!

ILA HonEyBuNNy said...

diriku jua....yang xlari dr melakukan kesilapan..;(

Nelly The Strange said...

saya juga manusia biasa
:)

^^eKaTiKaH^^ said...

aku manusia biasa.. #yup betul :)

Teenager Housemaid said...

saya juga manusia biasa...:)

era kecik said...

teringat kat lagu dato' siti. hehe~..

lau era ade buat salah, era mintak maaf gak ye kak :)

M Fizan said...

saya maafkan.. kita semua tidak sempurna.. :))

Miss Purple Ungu said...

kita semua manusia buasa
x pernah lepas dr membuat kesilapan

Noraim said...

kita manusia biasa yg melakukan kesalahan :(

fieda said...

alamak..nak komen pic kucing tu...kiut betul la..

cikwahidaidris said...

saya jugak manusia biasa. :)

Cik Aien said...

Saya, anda, kalian, mereka juga manusia biasa :) Nice entry. Sajak ke ni?

kay_are said...

ade ke manusia yang luar bese? kat tv maybe r kot.. tapi realiti kite sume same je.. =)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

HEHE memang takde kaitan kucing ngan entry ni..hehe