Kerja sudah.

assalamualaikum blogger yg ika rindui.. ika minta maaf sebab sudah lama ika tak menghupdate blog. kekadang rasa cam nak mengundur diri dari dunia blogging ni pun ada jugak..tapi ika takkan kot berhenti dari berblogging ni cuma sekarang rasanya ika susah nak hupdate da blog..ika harap kalian tak lupakan ika ye..

motif gambar ini???

so, apakah cerita ika terbaru sekarang??

ika sekarang mood bercuti di rumah..3 bulan UMP bagi kitaorang cuti, so sila jangan jeles ye.. dengki boleh..
Alhamdulillah ika bru je dapat kerja tadi..kerja kat kedai serbaneka..boleh lah kan.nak carik duit poket sikit..and nak beli laptop..niat dah lama dah ni.huhuh.



so, wish me all the best. ada masa ika hupdate okep.
ika sayang korang..

8 comments:

syakirah izwanie said...

Haha. Niat dah lama? Semoga niat tu tertunai kali ni :D

Ardini Humaira said...

bestnye dia dah dapat keja.. selamat bekerja taw. tahniah :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

rajin2 kerja ea dear.

Ezad Skytech said...

daripada tak buat apa2 baik kerja kan ika..hee..cuti lama tu..dpt la duit sikit kan...dari membazir masa tak buat apa2..:D

ILA HonEyBuNNy said...

selamat bercuti n bekerja dear....

semoga niat tercapai..insyaAllah.

Bulan Syurga Firdausi said...

best nye cuti lame heee

nini said...

bagusnya...cari pengalaman kerja dulu...nanti best sikit nk tulis dalam resume...=D banyak pengalaman

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Bestnye cuti 3 bulan. Akk dulu pun ms semester break, mesti akan kerja untuk cari duit poket. Biasanya keje kilang je pun. Sebabnye ada trnsport yg amik dan anta ke rumah. Theheee ..

P/S : Laaa .. kena buang keje ke? Siannye dia .. Tkpela. Keje sementara je kan ... Bukan rezkinya la tu. Yg penting, jgn putus asa k! ^^