Anugerah Pemenang Pengupdate Status FACEBOOK Terbanyak 2010...

Inilah salah satu mahasiswa ump yg telah memenangi award "pengupdate" status. Anugerah telah dijalan di hotel Hyatt Kuantan. Turut hadir MB Pahang. Menunjukkan peace sambil senyum(gambar). Sekian~   


WAH...terasa bangga lak bila dapat anugerah  nie..ANUGERAH PENGUPDATE STATUS FACEBOOK TERBANYAK 2010.....terharu snagat kpd BERITO HAIRIE UMP yang sudi menganugerahkan kpd ika..korang jangan jeles tau..hahahhaa...

bayangkan dala 1 hari tu ika mesti ika update status lebih dari sekali sampai budak-budak kelas ika marah ika kerana newfeed dorang asik muka ika je keluar..hahahha..so, sekarang ni ika kurang-kurangkan lah update status di sebabkan wall ika ni ade je yang memerhati...rase cam femes lak..nak buat status sentap sudah tak boleh...huhuhu....bagi ika lepas update status je rase lega lar..tak tahu mengapa..heheheh...


so korang..jom kita bertanding utk peringakt antarabangsa lak mahu??

8 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

uik,ader lak cmni ea??

p/s: alaaa,sje tnya pengalamn..heheh..

ika said...

hehehhe..jeles ler tu

ct N honey said...

tahniahlah rajinnya dia...

ika said...

heheheh..rajin bab len je...

nelly said...

tahniah ika !
:)

ika said...

nely : hehhhe..

hyemynameisrasyid said...

hush.,igtkn btol2 tdi.,hehe~

Alahai~ jemput la ye^^

ika said...

hehheh..:P