entry HARI RAYA lar..

RAYA kali nie simple je bagi ika..malas nak grand-grand lar bagan...raya pun jap je, coz lepas tu ika da balik u...lagi tak sabar nak balik u..jumpa kawan-kawan..ok tukar topik, ika nak membebel pasal raya ika tahun nie,,selalunya setiap tahun paling kurang pun 2 pasang baju kurung..tapi tahun ie ika beli sehelai je...malas nak beli baju banyak-banyak..baju tahun lepas still cantik lagi..JIMAT punya pasal...heheheh..lagipun percayalah baju kurung ni dipakai time raya je, lepas tu simpan sampai berhabuk lar dlm almari tu....betul tak?? nak pakai pergi kelas, serius mencapub je..hahahha...kot-kot lar baju bermanik-maniknye lagi...



kalau nak balik raya kat kampung mane, alhamdulillah dua-dua kampung ika dekat je..kat Banting juga, so tak payah berebut-rebut nak balik kampung mana kan....

so, rasanya ika still boleh dapat duit raya tak ?? ceh, tak malu betul ika nie kan...hahaha..tapi ika tak peduli..ika tetap juga mahu kumpul duit raya banyak-banyak...nak kalahkan adik-adik ika...serius kakak yg kejam...( tak sedar umur dah nak masuk 20 tahun )..


so, di kesempatan ni ika nak ngucapkan...


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..




p/s : duit raya utk ika jgn lupa ye...

5 comments:

fairuz said...

samat hari raya! hehe >.<

ika said...

fairuz : selamat hari raya gk~~

famjad89 said...

selamat hari raya ika.. ^_^

ika said...

selamat hari raya juga..

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

slmt hari raya juge dear...