Korang memang pasangan tak SERASI bila.....

BERCINTA bukan main sakan..tapi kalau dah memang tak serasi pun tarak guna... so kalau nak tahu korang memang pasangan tak serasi.....



  • setiap kali korang bertemu je tak sampai 5 minit je korang terus bergaduh..bergaduh pun bukan kerana hal besar tetapi tentang warna kegemaran lah, makanan kegemaran lar..adoi..benda remeh temeh je pun..
  • bila berdekatan je korang berasa panasdan rasa nak marah aje. dengar nama pasangan korang pun korang dah menyampah sesangat.
  • korang sering bertumbuk riuk sampai patah riuk tipa kali korang dating..baru je 5 minit berjumpa, korang terus soarang-sorang bukak langkah silat.
  • korang langsung tak rasa bersalah pun bila keluar dgn lelaki/perempuan lain. bahkan korang mahupun pasangan merasa bangga pulak tu..
  • setiap kali korang bertemu, hujan lebat berserta kilat guruh. nampak sangat lah korang ni pasangan tak serasi.. so cepat-cepatlah ambil keputusan memutuskan hubungan drpd menjadi parah..

p/s : sumber dari majalah UJANG..so jgn marah...

4 comments:

merahitujambu said...

rasanya gaduh2 manja ada..tapi kalau bersilat tu xde lagi.hehehehe

jom buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

ika said...

still boleh diperbaiki..hope jgn a smpai bersilat ye

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

hek hek..

leh digunapakai tp alhmdulillah tk jadi pd akak gini lagi..hekhek..

ika said...

kaka nuyui : alhamdulillah