KEHILANGAN..

KAU pergi dgn tetibe je.. memang tak sangka kau pergi tinggalkan aku.. terlalu banyak kenangan yg tercipta anatara kita berdua...


sedih tak terkata..tapi kalau ika menagis airmata darah pun memang tak guna..ika dah kehilangan dia..susah ika nak terima dengan rela, tapi, mungkin salah ika sampai ika boleh kehilangan dia...





LAPTOPku..


akhirnya apa yg ika takutkan jadi kenyataan..laptop ika sudah tak boleh dibaiki..kalau dibaiki pun tak guna sebab cepat rosak kata abang kedai tu..memang lepas tu, jiwa ika pergi...

terasa sunyi tanpa dia...


yang memeningkan kepala ika sekarang ni, nak kena beli laptop baru bukannya murah..sebak ika bagitahu mak yg laptop ika rosak...family ika bukannya senang..serius terasa kehilangan..


now, ika cuba berfikir secara positif..mungkin ada hikmah yg terjadi..

p/s: baru hilang laptop belum hilang lagi orang yg tersayang... ( maaf, lepas ni jarang ika berbelog..ermm..)


33 comments:

Woofer Storm said...

cool ye ika...benar,mgkn ada hikmahnya...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai ika..sbr ea..

pasti ada hikmhnya..

merahitujambu said...

beli baru ya..=p

cik ika said...

woofer : nagis je la mampu..

cik ika said...

sis nuyui : hope sgt..

cik ika said...

merahitujambu : susah nk crik dwet..

Leods said...

cool..

maszull said...

assalamualaikum ika...sabar yer mungkin itu salah satu dugaan yg harus kita tempuhi...:)

mama dtg n dah follow ika...:)

yen(toka ziizokukuto) said...

heheh,,ni kucing cafe datang :)

Pendamba Mawar said...

apa yang rosak?motherboard terbakar ker?

fiQ'Ra said...

jom beli lappy baru meh ;)

..cik gugu.. said...

alorhh.. xpe myb lepas ni dpt lappy baru ;p

apik pehe said...

ika..selalu la pergi lab tau...
takper..semua tu ader hikmahnyer

Ini Kisah Tia said...

takpelah ika .. mungkin lepas ni 10 bijik laptop ika dibagi :)

budak penjara said...

xpe..de rzki lebih..beli laptop baru

ILA HonEyBuNNy said...

ika jangan sedih2 cmne....

pasti ada hikmahnya..yala..semua org akan terasa kesedihannya..

era kecik said...

jangan nangis ek!
takpelah ika,, nak buat camne kan?

dhiera said...

sabar ye ika...

Redbloodsnow said...

alololo..cian. mmg sedih kan bila lappy rosak. lg haru if rosak n tak dpt repair lg.

nk beli baru...mahal. menjawap la nangis kan kan...hehe

cik ika said...

cool : try be cool

cik ika said...

mamazul : thnx mama..:)

cik ika said...

yen : shhzz..diam

cik ika said...

PM : yup..

cik ika said...

fiqra : meh2 dwet..

cik ika said...

fiqra : meh2 dwet..

cik ika said...

cik gugu : blnje ika ea..

cik ika said...

apik : wah..cm taw2 je an..

cik ika said...

tia : masin a mulut tia uh..

cik ika said...

budak penjara : insyaallah..

cik ika said...

ila : da pnt nges..huu

cik ika said...

era : da ta nges da syg..

cik ika said...

dhiera : ok..:)

cik ika said...

redbloodsnow : taw ta pe..nges2