Saya Suka Blogwalking sebab...

ika di tag oleh saudari Nabila Medan utk segmen ini..thanx ye..ika hargai sangat bila orang ada yg sudi tag ika..

klik banner !!



SAYA SUKA BLOGWALKING SEBAB
  • boleh dapat tahu entri terbaru para blogger.kehidupan seharian mereka..
  • boleh dapat tahu gosip-gosip, isu semasa yg hot pada masa kini..(memandangkan ika duduk hostel,tak da masa nak tengok tv)
  • boleh menambah kenalan dan seterusnya mengeratkan hubungan silaturahim antara para blogger..
  • boleh jugak bertanya pendapat serta bertukar-tukar pendapat di antara blogger..

oleh itu, ika nak tag EZA utk mengetahui mengapa cik eza yg comel molek suka berblogalking..

27 comments:

krazylenglui said...

ye, betul2! myra pun suka blogwalking hee n_n

NIZAM said...

sy pun suke bw ni. :))

reenapple said...

kita pun suka blogwalking.. hehehe

msredcheesecake said...

suka bw ke blog2 yg santai... hheee

nuyui a.k.a miss YUI said...

rajinnya dia..tp mmg akk stuju sgt!

Mishter Izwän said...

BW dapat hilang kan stress ,:D

Liling said...

777 followers ? gila =.=

najihah sahami said...

yeahhh...blogwalking mmg dpt mengeratkan silaturrahim. ramai lagi blogger yang tak kenal nih..huhu.

Unknown said...

sy suka bw sbb saya bosan..hehe :D

Sarah Mohd Saleh said...

dpt infooo sane sini ;)

kay_are said...

saye suke blogwalking sebab kalau takleh nak blogcrawling or blog running or blogswimming.. =P

CikTeddyCorner said...

wah..shaye syuke bw sbb shaye syuke jalan2..hik3

Misha Ieza said...

me too.. suka blogwalking ^_^

teha said...

i pon suke bw2 nie ! hehe

J.Syazwana said...

saya suka blogwalking sebab saya suka baca kisah hidup orang lain.
macam cool je
hehehehe

Anonymous said...

chemay suke blogwalking jugak.
sebab boleh tau cerita terbaru pasal kawan2 blogger chemay
:)

robowtasmara said...

bez berblogwalking ni, dapat tengok2 blogger2 cute, cth nye awak~ teehee

Anonymous said...

terima kasih sudi join.. salam perkenalan dari akak :D

Juliet_iRa~" said...

hee..suka gak bw..:)

bls budi la katakan..hee

semutsengal said...

bole tambah follower ?

Deleted said...

saya tak suka BW ~ kadang-2 je xD

Nisa Greennnpanda said...

sy nie kaki bw, hihi~.. ^_^

ILA HonEyBuNNy said...

saya pun suka berblogwalking...;)

Atiqah Wadiah said...

jgn stress2..nnt cpt b'kedut..hiks :P

~Sal Ismail~ said...

ya, bw sgt mengeratkan silaturahim~ ^^

Bulan Syurga Firdausi said...

suke kadg2 blh tau byk info n dpt luang mase tluang dr x buat ape2 :)

Unknown said...

Saya suka blogwalking sebab?

1. Sebab saya boleh berjalan ke blog blog lain tanpa menggunakan kaki
2. Boleh mencarut dekat blog orang tanpa segan silu
3. Boleh skodeng skodeng orang tanpa orang tahu.
4. Sebab kita tak kaki.

http://berbualblog.blogspot.com/2012/02/saya-suka-blogwalking-sebab.html