Spontaneous Thursday #Vanilla Coklat




#sweet ending of VANILLA  COKLAT !!!

23 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ok gakla ending gtu..

cIk JanNah said...

semua org dok cakap pasal vanila coklat. tapi janah tak pernah pulak tgk cite tuh. huhu kesian betol

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Yeeeeeeayyyy !!! I like hepi ending .. walaupun macam agak tergantung sbb tak tunjuk apa jadi kat si Liyana yang gedikss itu .. Heheee

..cik gugu.. said...

tak minat . hehehehe ;)

kai said...

pernah tgk cite ni skali je...
mcm x best...
sbb x brape minat cite melayu yang mcm nie...
suke rosakkan hubungan suami isteri..
mcm da jadi trend je...


=Jom Tengok===

http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/03/review-7-petala-cinta.html

NazuerahAzhar said...

tak tngok, sbb tak minat.

teha said...

lelaki nie hensem.. hahaha !

reenapple said...

daa lama tak tengok sebab nama hero dia.. eeeee... =P

Mr.Clive said...

lame da tak tgk citer kat tv3...yg last pun nora elena...hehe

Boni JLL3 said...

hahahaha..memang sweet ending die..

Ezad Skytech said...

tak layan sgt citer ni sebelum ni...hee~

fieda said...

ape apun kak fieda minat kat zara tu...sweet la..

kay_are said...

ending die leh kate agak pelik dan simple.. watak tak penting.. terus tak dengar cite dah pastu..

psst: jadi abang?? wekk!! xmau! =P

❖ FS ❖ said...

OHOHOHO emang sweet giler ah hewhew

myra azraff said...

x penah tgk,,tgk sekali je..ttp x minat..aduhh..haha

Sarah Mohd Saleh said...

ecehhhh...suke beno vanilla ice.hehe

Ros said...

Salam ziarah...

Kuchiki EnnaMoon said...

wah, minat jugak eh, vanila coklat. hehe :D

Juliet_iRa~" said...

tak tgk sgt..wuu

tp ok la happy ending..

kalau tak nt penonton mrh..heee

O CIKTEDDY said...

cik tngok ending je..cik x penah tngok pon sblom ni..kui3

CekbOlat-bOlat said...

tak minat.

harharhar XD

chemay said...

chemay tak tengok episod lastt.
tak tengokkk.
sewdihhh
:(

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehe kuat sangat pengaruh ni