Orang bilang muka serupa ada jodoh..

Pada hari selasa yg lepas bersamaan 24hb April, ketika ika pergi ke CIMB untuk membuat akaun baru dan ditemani buah hati pengarang jantung pinggang limpa ika, Mr AR...ketika dalam proses dok nak buat kad tetiba..



" ni abang ye?" seoarang pegawai bank cina dengan muka innoncent bertanya kepada ika..

ika pun tersenyun sipu-sipu malu lah konon...Mr AR pun dok senyum mengalahkan senyuman malu ika..

"ayoo, you nie, boyfriend la.." seorang pegawai bank melayu lak menjawab..
"saya ingat adik beradik meh, muka sama la.."

adehhhh !!



tang mana yang sama ye pasal wajah kitaorang?? sbukan sorang je yang cakap camtu..ramai jugak ingat kami ni adik beradik..


tapi ada juga yang ika dengar, orang bilang muka sama bermakna ada jodoh..BETULKAH??
masinlah mulut mereka itu..hehehehe



p/s: tapi bila Mr AR dgn adiknya, ramai pulak cakap couple..>.<

27 comments:

Ezad Skytech said...

muka sama...ada jodoh tu..heee~

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,tang kening kot.. akk pon camtu.. moga2 ea..amiinnn..

Sarah Mohd Saleh said...

Ecehhhh...smoga bhgiaaa slamanya :)

ctm said...

Sweet nya :)

fieda said...

ye la..mcm adik beradik..

cik wanie Lovela (CWL) said...

jelus2

tiefazatie said...

seiras kot..hee..
xpe..insyaallah..jodoh pjg..=)

J.Syazwana said...

dulu masa kat U ada sorang couple tu muka dorang macam kembar. dah kawen dah pon sekang. huhuhu

Ieyza Afieyna said...

betul2.. ieyza pun ade dgr.. muka ade iras2 ni jodoh kuat tau.. hope ika dgn Mr AR tu.. jodoh berpnjgan ;)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

moga berkekalan hingga ke pelamin na....@_@

cinta siswi said...

untungla muka sme..hikhik... org tua2 ckp mcm tu la..heee..

#smoga kekal hingga akhir hayat.. cpt2 kawin..hikhik

Ini Kisah Tia said...

semoga kekal sampai jinjang pelamin :)

nurul diana said...

ehem2 , insyaAllah ada jodoh . comel :)

Nyamuk Terbang said...

ha'a ad iras2

syakirah izwanie said...

Haha. Moga-moga betul la kata mereka. InsyaAllah dia lah jodoh akak. Aminnnn~ :D

uncHa said...

heee comel la !!!

Myra Azraff said...

kalau tengok pun mmg mcm adek beradek..sama2 comel ...:D

Lea Isnawi said...

ika tertukar dgn adik dia masih kecik kecik kot

kehkehkeh

# pengaruh citer autumn in my heart

fierul said...

hehehe sama la .. kalau keluar dgn mr.fierul smua cakap adik beradik sebab muka sama .. :P

teha said...

a'ah laa.. muke korang ade iras2 sikit.. hehe

reenapple said...

betullah.. orang yg muka sama... ada jodh.. =)

kay_are said...

ok r tu.. dah dapat sorang abang.. semudah abc je =P

Nelly The Strange said...

so sweet ika ':)

Norlida Ramli said...

hehe..penah jugak dgr psal tu..
entah btl entah tidak..
tp kalo btl bestla kn..
smoga korang ada jdoh & berkekalan hingga akgir hayat..
amin =)

chemay said...

maybe sebab ika kecik sgt kot.
tu yg orang cakap adik beradik tuu.
hehe
:P

Abg Stalker said...

sama comel :) cinta sampai akhirat tau.halalkn hubungan.

fiQ'Ra said...

yea sayang, org kata, muka sama mmg ada jodoh.. tp kita hanay boleh berdoa saja, yg menentukan jodoh itu, ialah Allah ;)

hehe, moga cepat2 kahwin tau ika, aminn ;')